Trött i huvvet

Usch, man blir helt urblåst i hjärnan av sånt här!! :O Och så när jag för en gångs skull kom upp 8 (ja, nästan iaf..) så blir det nåt bajsigt med internet vid halv 11 -.- Och nu orkar jag inte mer idag!! Okej, möjligt lite...men ändå, har ingen koncentration kvar :P

Haha, och när jag nämnde för mamma att "snart börjar House också" (4:de september faktiskt...samma dag som Idol xD) så sa hon att "du kan ju inte leva ditt liv framför tv:n och datorn". Har funderat en del på det med faktiskt. Man vill ju inte gärna ha helt fyrkantiga ögon :S Jag får helt enkelt se till att komma igång tidigt, ta några raster då och då...och sluta skapligt...typ 3-4 :P In my dreams (a) Jaja...gick ju ganska bra idag iaf ;D

Och nu har jag (och mamma) precis beställt programvaror och dator till mig =D Yeah! Typ lycklig (a) Sen gäller det att lära sig dom där grejjerna också.. Men det ska väl inte vara nåt problem...I hope :P

Haha, OMG, har hittat världens bästa hemsida...nästan...i princip, JAJA xP Kollar just nu på Dude, where's my car? HAHAHA x'D Fattar inte hur jag kan ha missat den här. Skitrolig!! x'D <3 Ashton Cutcher is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0