Sweet

...duuuude. Nävars, okej, det va inte det jag skulle säga xD Sorry! (a) Men nåt som är sweet, är lilla mamma ;D Alltså jag vet inte men i flera dagar har hon suttit och diskuterat Idol med mig xD Man bah woha! :O Om liksom allt som har med både svenska och amerikanska idol att göra.. Men inget mig emot...det har varit ganska intressant faktiskt (a) Och när kusinerna va här och dom drog fram videon för att titta på mig -.- så va Darin med precis innan. Och pappa började babbla på om massa, och att han blev årets kurd och allt. Man bah håller du reda på sånt? ;S Han glömmer ju allt man säger till honom :O Läskigt va det!!


Och dom har också suttit och diskuterat Bamse med mig...men det är ju inte lika förvånande xP Btw, på tal om Bamse så har Anna och Jonas varit förbi Serieboden i Sthlm idag, wiiiieee, längta till torsdag när hon kommer hem liksom ;D
Anyway...det är väl inte så konstigt det där med Idol egentligen. När jag kollar på tv så kommer åtminstone mamma alltid och ska kolla hon med xD Vad det än är för program. Som om dom va oroliga över vad jag kollar på egentligen xD Men det är ganska trevligt (a)



Haha, och nu har jag gjort en ny bakgrundsbild till Anna här...den blev ganska sweet. Screw her om hon inte gillar den xD (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0