Sticka...

raggsockor.jpgOMG! Jag som trodde att jag skulle va bättre på den här sysselsättningen efter 6 år.. Nu fattar jag inte hur jag tänkte...övar man inte blir man ju inte bättre heller xD Men jag blev ganska snopen ändå :P Vet inte hur många gånger jag började om. Men nu har jag fått fatt på det iaf (peppar peppar!!) förhoppningsvis ;D Fattar inte hur jag gjorde egentligen...plötsligt va det en maska mer, eller mindre :S
Nu har jag iaf nästan blivit beroende av det :O Okej då, kanske inte riktigt...men det ska bli spännande att se hur han blir ;D Han verkar bli liten iaf, det är en sak som är säker :O

Men nu borde snart Anna och mamma komma hem :O Vi ska äta potatismos och kolpudding då, wiiiieee, hur länge sen som helst som man åt det jööööh (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0