Snart börjar Idol igen.. (:

Bilden ?http://www.uppslaget.se/annonser/images/idol2006.gif? kan inte visas, då den innehåller fel.Yey, bara två veckor kvar!! =D Tiden går fort ;O Och idag är finalen av American Idol ;P Tror jag...så kanske resultatet kommer nästa vecka :O Hmm.. ;S Iaf...kulkul! Men snart måste jag gå härifrån, för annars lär jag ju inte orka titta på en skärm nåt mer...värsta huvudvärken -.-

Iaf, tillbaka till svenska Idol (a) Amerikanska är liksom mycket roligare...faktiskt! Face the truth xD Dom är så sjuka där, och roliga, och det händer alltid en massa oförutsägbara grejer, bjuder på sig själva och allt. Plus att dom över lag är bättre än här...deltagarna alltså xP Men det är ju ändå en speciell känsla som infinner sig när det blir dags för en ny säsong av gamla hederliga SVENSKA idol (oj, så poetiskt!). Det är nåt...humm..
Fast jag fasar ändå lite inför det...jag menar...Carolina Gynning och Carina Berg? :S Jag fattar inte hur dom där som bestämmer sånt där tänkte egentligen :S Och jag som trodde att det inte kunde bli värre programledare än förra året! Alltså det är ju faktiskt så här att om ett program ska va bra och behagligt (?) att titta på ska det va bra och roliga programledare också. Snacka om att jag pustade ut när jag såg att Peter Jihde tar hand om finalerna (a) Fast lite rörigt blir det ju med olika i samma säsong :|

Det blir typ jättemycket förändringar iår känns det som :O Första året som två tjejer är programledare, samtidigt som det är första året som det bara är en programledare...plus att dom byter mitt i allt också! Sen så är det ju första året som dom bara är tre jurrisar också "/ Kommer sakna Clabbe, han är cooool ju 8) Och så har man ju hört från Swartling att det blir mer också :O Men han menar nog i själva programmet.
Blir la lite spännande...men inget kan va lika bra som Idol 2005!!! Det knäcker allt! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0