Skänninge marken!

Det blev igår som vi åkte.. Mammsen jobbade i onsdags ju :P Men iiih va SKITKUL iaf =D Me lööööv marknad ju! <3 Hehe xP Det va jättejättemolningt när vi kom fram och hela tiden vi va där. Och sen när vi åkte bil hem till Taylors igen så började det regna xD Snacka om tajming (a)

Det blev egentligen inte mycket...men känns som om jag gjort värsta kapen iaf, vet inte riktigt xP Det blev iaf några gamla Bamse-tidningar (a) och marknadsgodis ;D Ni vet... mintgojs med en liten chokladplupp på, och så nougat =9
Sen så råkade vi gå förbi ÖoB...så jag va bara tvungen att gå in...och dom andra följde med (a) Det va visst helt nyöppnat...hade öppnat dagen innan :P Världens flyt liksom. Så det blev Toblerone, After Eight, tuggummi och Body butter därifrån. Humm...inge bra med så mycket godis :O Men jag kunde inte låta chansen gå förbi bara xD

Sen så skulle ju Eva och Anna åka karuseller också xP Men jag pallade inte.. Alltså, jag hade säkert vågat, faktiskt! (ingen tror mig ju!) men hade ingen lust.. Hellre godis än karusell för min del ;D (a) Sen åkte vi som sagt tillbaks lagom till regnet...yeah!

Nu har jag iaf fullt med Bamse att läsa =D Fast dom tar slut så fort "/ Precis som godiset "/ Skitdumt! xP



Och så som ni ser på inlägget innan har jag just lärt mig det här med mobilblogg.. Men trodde det skulle va gratis till typ november...så va det nyss iaf -.- Jag som tänkte att det va bra när vi nu åker till Skåne :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0