Rast..

Ojdå, jag har visst tagit mig en rast ser jag xD Jag måste verkligen skärpa till mig! ;O Ska göra mig ett litet schema...sen...i eftermiddag...jag lovar :P OMG, jag måste ju ha det, annars händer ingenting, så himla dålig självdiciplin xP Jaja...

Haha, snygg design jag gjort va!? xD Jag får göra headern nån annan gång.. Eller det heter väl header? ;S Va så trött på den gamla designen...så gjorde den här. Den blev ju inte direkt bättre...men det får duga tills jag har lärt mig göra nåt vettigt xD (a)

Och så ska jag skaffa mig en egen dator =D *lycka* Men det finns så mycket man måste välja mellan. Vet inte ens om det blir en stationär eller bärbar :S Det blir nog en vanlig...dom är typ bättre rent allmänt med minne och allt sånt. Större skärm och inte lika sega och blabla.. Men den tar ju sån plats! ;O Jaojao...det blir nog bra!
Sen måste jag ju ha massa programvaror också.. :O Så mycket det är med allt! -.-

Och så har jag fått mitt godis från gratisgodis.se ;D (a) Fick det antagligen medan vi va borta :P Och så får ni gärna registrera er genom den här länken http://www.gratisgodis.se/?r=119187 så får jag poäng (a) Yeah 8)

OMG! Så mycket klockan blev :O Måste återgå till arbetet (a) Lägger in den här låten, lyssnar på den just nu^^ ;P

free music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0