Packat

Usch, det är så trååååkigt att packa :P Sen sitter man där och bah vad ska man ha med, vad behöver man? Men nu är det klart iaf! Skönt! xD Ska bli så SKÖNT att komma till Skåne! Liksom hey, ända resan man gör :P Nu gäller det bara att det blir fint väder också..

Och så är det sista natten inatt, så obeskrivligt UNDERBAAART! =D Jag får sova! Det är nästan så jag börjar gråta :O Jag blir alltid så känslig för sånt xD (a) Så nu är det bara att jag ska klara av det här också. Det är nästan så jag inte orkar. Hela den här veckan har varit så jobbig! Liksom...jag har jobbat i 5½ veckor...plågeri!

Bilden ?http://www.orebroll.se/upload/REDIA/Bilder/startsidor/tidningar_240x144.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Och så måste jag säga att jag äntligen fått mitt bad i Varamon! I tisdags.. Hm...jo det måste ha varit den här veckan. Det har ju varit så regnit hela sommaren, och jag har jobbat, så det har inte blivit nåt tillfälle för mig. Men i tisdags va det perfekt! Det va soligt och jättevarmt, första gången på länge :P Så där va vi hela gänget, från kl 3 kanske det va. Helt smockat på hela stranden...plus att massa sand hade dragit iväg...skittråkigt! "/ Men iaf, sen blev det färre och färre, och vi stannade kvar till typ halv 9 på kvällen. Så då tog vi den obligatoriska glassen ;P Jag fattar inte att dom inte ville ha glass först :O Sen blev det en iaf (a) Kulglass för mig...marsipanchoklad. Seriöst, bästa smaken ever! =9 Måste provas! ;D

Bilden ?http://motalastadshotell.space2u.com/upload/varamon-4.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Hur som helst, nu måste jag sova :O Och jag kommer antagligen inte skriva förrän nästa lördag..
bajbaj!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0