Nu ére natt!

Måste sova snart ;O Kände att jag va ju tvungen att uppdatera!

Hehe, jag hade tur...mamma kom precis när jag skulle se vad vi hade för mat...alltså det va nära att jag började koka mackaroner xD Jag skrämmer mig själv :O Så fixade vi iaf lite pasta, och pappas köttfärssås xD Iiih, jättevarmt ute ju! Så skulle gå ut efter maten, men fastnade framför tv:n (a) That '70s show och Omaka systrar xD Men det är ju faktiskt kul! ;P Sen gick jag iaf...och nu sitter jag här...lyssnar på musik. Okej då, stängde av för att mamma sover...men precis innan :P

På tal om musik så blir dom där skitskumma när jag lägger ut musik här... Kan ni höra låtarna? :S Jag får nog trixa vidare med det där...för mer musik kommer jag lägga in! ;D

Men snart är det ju helg! Yeah! 8) Har inte märkt nåt av den här veckan ju xD (a)

Bilden ?http://www.pb.edu.jonkoping.se/muma/anv305/nisses_farm_redigerad/bilder/giraff2.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
Avslutar med en bild här...giraffer is the shit LiXzZzOoM! Vill till Kolmården!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0