Muuuu

Ja, det är faktiskt svårt att komma på nya rubriker hela tiden xP

Nu har jag iaf fattat hur man gör tabeller med html...på nåt ungefär xP Det tog sin lilla tid...eller stora tid kanske man skulle säga :O Men det blev väl bra, jaja det duger nog iaf xP Det får va nog med det här idag nu tycker jag! Snart ska jag väl ta en sväng ut också. Saknar min kamera :O :O Anna snodde med sig den till Sthlm...visst,hon fick det...men jag trodde hon skulle va hemma tills nu -.- Fast iofs, det är nog allt värt sex Bamse-tidningar skulle jag tro ;D

Har hunnit med att äta mat också. Pappa som lagade den. Och OJ va salt :O Alltså jag drack massa med vatten, okej då, det kanske va tre glas...men ändå. Tur att det inte va starkt också xD Iofs kanske det är bra för mig att få salt i mig...saltar aldrig på maten när den är färdig. Popcorn är det ända jag saltar xD Och appråpå popcorn så är det popcornkrydda man ska ha på där! Jag lovar, så himla gott!! Dumt att det bara finns i Skåne/Blekinge-trakten -.- Eller, finns det på andra ställen också? Har noll koll, men aldrig sett det här iaf...och vi glömde köpa med oss när vi ändå va där nere "/

Och så kom det ett mail här.. Min dator kommer inte förrän 17 september! Det är ju jättelångt kvar!! Tre veckor :O Men det stog nåt om att den planeras komma då, eller före. Man bah jaha? menar dom att den förmodligen kommer då, eller är det bara ett absolut sistadatum? Jag får visa mammsen när hon kommer hem. Bäst för dom att den kommer tidigare! Annars blir jag inte klar med nånting eftersom pappa sitter på andra datorn hela tiden -.- Och jag kommer inte kunna använda mina program förrän jag får den. Aaaah irriterande!!

Hur som helst...nu ska jag inte uppehålla er längre. Eller jo förresten (a)



Tjohejdå godisnapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0