Jag har lust att...

Jag vet inte varför, men fick sån lust att sticka ett mumintroll :O Vi gjorde det på syslöjden i 6:an, men jag menar...då va man så liten, och då blev ingenting som man gjorde bra xP Och har jag rätt så har vi garn kvar i nån låda där nere. Jag får kolla ;D
Och så fick jag lust med pyssel...typ scrapbooking :O Fast det verkar lite svårt...men kul!
Haha, och nu fick jag lust att fortsätta kolla på Dude, where's my car? xD

Bilden ?http://www.soi.city.ac.uk/~cs379/360heaven/images/4843_783.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
Hahaha, sweet dude! xD

Och nä, jag fick inte lust med allt det här nu! Men ibland får man sina infall (a)


Ciao! ( snart börjar Idol!! :O )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0