Hemma

Yeeeah vilken vecka! Ska bli så skönt att sova i sin EGEN säng ;D <3 Men det har varit KUL, var ska jag börja?

Har varit väldigt omväxlande väder :O Det va typ en dag som det va fint typ hela dagen...tisdag måste det ha varit :P Men vi har haft tur och åkt ifrån regnet hela tiden ;D (a)
Vi har varit i massa olika städer och ställen :O Kivik, Stenshuvud, Kristianstad, Lund, Ystad, Simrishamn... Hittade reaskor i Simrishamn (a) Jag som är så kräsen med sånt hittar alltid nere i Skåne ;D xD TACK SKÅNINGAR! <3
Sen så har det blivit myyyycket med valmofrön. Yeah, idag räckte det med inte ens en halv fralla innan jag blev hög xD (a) Aah, och så KALVINS MELLANMJÖLK FRÅN SKÅNEMEJERIET! Hur ska jag klara mig utan den!? :S Fast nu har vi ju Kiviks citrondryck med te och citrongräs hemma ;D Så det ska nog gå bra får vi hoppas^^

Aah, det har hänt så mycket...så det där får räcka ;D Sen kommer det nog en hel bunt med bilder tror jag allt.. :P När jag lagt in..

Men oj så mycket klockan är!! :O Nu måste jag dusha och go och lägga mig :O


Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, bra jossan. I´m not alone :D ja vet, jag har skickat asmkt kommetarer till dig!! du ba har dissat mig hela tiden men nu vet jag vaför då ^^ haha

2007-08-19 @ 02:26:12
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

eller kanske inte jättemånga men nåra iaf ^^ xD

2007-08-19 @ 02:26:33
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0