Hej igen

Det smakade riktigt riktigt bra med mat kan jag säga!! Det är liksom godare när man är så hungrig :P
Nu har jag iaf hunnit äta, lösa ett sudoku samtidigt som jag va på toa (snacka om att ta vara på tiden!!), köpa godis och chokladpudding (mamma förstog vad jag hade gjort, så hon började tigga så fort jag kom hem :O Men skulle jag öppna en påse hade jag fallit för det också...och jag ska spara det till Idol, faktiskt) och cykla en runda. Det är faktiskt mycket härligare att cykla än att gå...varför gör man aldrig det liksom? :S Det borde jag göra oftare! ;D

Jag har iaf hunnit göra en uppgift än så länge...och som ni märker pallade jag inte en till utan hamnade här istället xD Får se om det blir en till senare...för nu ska jag snart kolla på tv jöööh (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0