En bild

OMG va lat jag är! (a) :O Gick och kollade på tv...och åt kvällsmat. Sen när jag kommer upp hit igen sitter jag i PS och gör en bild på mig själv. Ja, ojoj xD Och inte ser den verklig ut heller...skulle ha haft en skugga, men då ser det ännu skummare ut xP Jaojao..

image62

Men visst är jag cool iaf? (a) xD Yeey! Första veckan på sommaren (första veckan i juni xP) då det va så otroligt varmt!! Det va tider det :O Helskumt har det varit iår...i början va det jättevarmt, och nu i slutet har det också varit varmt ett par dagar. Fast nu har visst dom dagarna gått förbi -.- Hej hösten! *vinkar*

Men inte ska vi väl hänga läpp för det! *peppa* Med hösten kommer ju alla bra tv-program ;D (a) Imorrn är sista avsnittet för American Idol! Aah spännande, för jag har ju ingen aaaning om vem som vinner xD


Bajbaj och puss på näsan till alla rara själar som läser min blogg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0