... =D

http://www.mkbfastighet.se/upload/packasmart.gifNu åker vi snart.. Iiiih!! xD Fast pappa har inte packat än...och han sitter och pratar i telefon.. Vet inte om vi kommer iväg överhuvudtaget. Helt hopplöst är det, för igår sa han att han skulle packa. Sen i morse så sa han att han inte hade gjort det än, men att han skulle göra det nu för att han hade inte så mycket som skulle med. Men har han gjort det än då? Nej! Åååååh -.- Nästa gång ska jag tvinga honom att packa dagen innan :P
Haha, hela morgonen har kännts typ helt kaotisk...typ Svensson Svensson eller Sune eller nåt xD Men så är det :P

Nu har jag lagt in lite ny musik på mp3:n iaf.. Gôtt! Kan inte bestämma mig för om jag ska lägga in en hel skiva till eller inte...eller om det kommer få plats.. Hm, beslutsångest! xD Nä, men snart åker vi väl...så jag hinner nog inte (a) Aah, det ska bli så kul! Men nu måste jag nog gå på toa innan vi åker :P


Ha det så bra! Snart börjar skolan, mohaha (a)

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha,Svensson Svensson eller Sune! Du är bra
xD Hehe.. Ha det bra i Skåne och hoppas att din pappi har packat än? hehe.. (h)

2007-08-12 @ 17:03:52
URL: http://annikae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0