Arg, sur och trött!! :@

Dom där uppgifterna börjar gå mig på nerverna!! Ingenting funkar som det ska -.- Jag misstänker att det kan ha med att det är kväll och att jag är trött xP Men det bortser jag ifrån (a)
Med tanke på min obotliga trötthet skulle jag kanske gå till sängs.. :O Men först måste jag dusha...ser ut som ett troll eller nåt. Och så fick jag ju så klart sån lust att se nåt avsnitt av nåt på tv-links..;O Plus att jag blev sugen på godis också xD Men som sagt...jag har bestämt mig att inte äta nåt godis förrän nästa tisdag..(snart bara en vecka kvar!!) när jag kollar på Idol ;D Har kommit på att jag äter alldeles för mycket godis och kakor och go'saker :O Synd att det är så gott xP Och så har jag kommit på att sånna här inlägg är ganska svårplacerade...när man skriver om allt möjligt sådär. Man borde kanske göra en impuls-kategori xP Fast då skulle ju allt hamna där ;S

Hha, mamma va inne här nyss...hon kommer hit hela tiden :O Det gör hon aldrig när man är i stora rummet ju...skum är hon :P Hur som helst...hon kom lagom till Jon Bon Jovi's version av Knocking on heavens door och bah den är ju jättegammal! som om inte jag har hört gamla låtar också xP Så jag sa att det va han, och att det va en cover, så passade jag på att säga att dom ska sjunga Beatles-låtar imorrn på AI-finalen...resultatet. Då blev hon eld och lågor ;D

Hm, vad jag snackar!! ööh...skriver då! xP Nu avslutar jag med en typ superduperjätteskitbra låt!! ;D


Go'natt!


free music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0