Svenska Idol

Har sett nya informationen om Idol 2007 ;D Uscha, jag bävar ;S Det verkar bara bli värre och värre!

För det första ska inte Clabbe va med i juryn "/ Men jag läste ju liksom att han va den enda som va nöjd med lönen...men så va det visst inte. Tråkigt! Inte kul om det inte är samma jury. Clabbe är ju coool 8) Och han tycker ju lite annorlunda än dom andra^^ Fast iofs...tre är ju ett bra antal i en jury...precis som i Amerikanska (;

Sen så såg jag vilka som kommer va programledare.. Carina Berg och Carolina Gynning :S Man får bara Förkvällsvibbar av dom. Och dom är så flamsiga så det blir jobbigt...inte roliga liksom. Det är ju en sak med David och Peter...dom va roliga xD Men men...får hoppas att dom åtminstone är bättre än Sanna och Mogge! :O Varför kan dom inte ha samma varje år? Fast det får ju inte bli för likt det amerikanska xD (a)

Jao, sen är det inte mycket mer man fått veta än.. Bara att Peter sagt att det kommer bli mycket annorlunda i år...och därför kanske det bästa året. Tvivlar jag på xD Men ändå.. Det va ju ganska mycket annorlunda förra året också tycker jag. När det gäller scenen, att dom delat upp i killar/tjejer, hur dom gör i resultatdelen.. Saknar det gamla jöh! "/ Blir för internationellt. Speciellt att dom delade upp...jag menar...då blir det ju dumt om det för en gångs skull är fler bra tjejer...som förra året då :P

Jaja, nog är man ändå nyfiken...kommer trots allt bli kul att se^^ (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0