Studenten

Aah, det gick upp för mig idag att...det är precis 2 månader kvar nu :O 2 MÅNADER! Det är helt sjukt! xP Jag vet inte riktigt hur känslorna är...man ser ju fram emot det...och det är skönt, och allt det :P Men samtidigt känns det konstigt, och så får man ångest över allt xD Och så måste man vara social sen efteråt och prata med alla gäster...och alla kommer fråga "Vad ska du göra nu då?" Tycker inte om den frågan xD
Men nog ska det gå bra allt. Då gäller det bara nu att man ska hitta på allt inför. Jag vill åka i en kundvagn hem xD Men ingen vill dra "/ Och vill inte åka en vanlig bil eller så heller ;S

Jaja, det blir som det blir ;D Det är ju ändå bara i en liten stund som allt kommer hända xD

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Kundvagn? Så skoj =D

2007-04-10 @ 18:48:37
URL: http://salange.blogg.se
Postat av: Jag

Haha, jag har inte bestämt mig än :P Men det låter ju lite lagom flashigt.

2007-04-10 @ 23:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0