Sommartecken

Varför pratar man egentligen aldrig om sommartecken? Bara vårtecken, dumt! xP Det ska vi ändra på ;D
Har sett massor av sommartecken dom senaste dagarna =D

  • Humlor...eller så va det bin xD Eller både och (?)
  • Getingar
  • Fjärilar ;D Citronfjärilar och så en som jag inte vet vad den heter xD
  • En nyckelpiga
  • Jag har fått 5 myggbett -.-
  • Det har varit så varmt så man kan va ute utan tröja. Ja, alltså jag hade ju t-shirt på mig (a)

Ja, nu kommer jag inte på mer just nu xD Men visst är det bra för att vara mitten av april? Eller kanske bara läskigt! xD Har nästan bränt mig idag t.o.m :O
Och bara för att se om man får fler kommentarer av att göra såhär (a) : Har du sett några sommartecken än? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0