Sölvesborg

Aaah, fick just en akut saknad av Sölvesborg :O Ååh, jag vill bara dit! Känna värmen igen, gå i alla roliga affärer! Iiih! Måste övertyga mammsen och pappsen att vi åker dit i sommar xD Eller typ blekinge och skåne över huvud taget. Österlen! Så härligt! =D Och äta glass i solen^^

Hhe, på tal om roliga affärer...dom ska kanske bygga ett Netto i typ Hårstorp eller nåt xD Wiiee!! Men fattar inte riktigt det där...trodde det bara fanns i södra Sverige...sen såg jag det i Uppsala...men nu? I Finspång också? ;S Varför inte ha det i hela Sverige istället? xP Jao jao...nu skao jao drao iaf ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ett Netto som precis öppnat i Linköping ;) Men vad är det som är kul med Netto? Haha :P

2007-04-10 @ 18:46:34
URL: http://salange.blogg.se
Postat av: Jag

Ååh, då måste jag åka dit!! Haha, tja, det är kul helt enkelt =D

2007-04-10 @ 23:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0