Skåneland (:

Tjuhuuu! Mammsen och pappsen såg en liten annons i tidningen idag =D Det va en "liten charmig stuga" i Skåne som uthyrdes i sommar. Det låg i nån liten by eller nåt xD Minns inte vad det hette...och pappa åt väl typ upp lappen ;S Får väl återkomma med det där..:P Låg iaf mellan Kristianstad och Åhus. Men dom fick några bilder också, och det såg jääääättejättegulligt ut =D Iiih, myspys! Så hoppas på att vi kan va där nån gång i mitten av augusti sådär :P Och så får man väl hoppas på att det blir bra väder också xD Inge kul att va där när det regnar liksom...man vill ju se sig om ;D inte sitta i en stuga bara xD

---

Och sen, appropå ställen som inte har nåt med Finspång att göra.. xP Så kanske vi ska åka till Sthlm i slutet av maj eller nåt också xP Det va länge sen det med =D Så då får man hoppas att brodern min får göra den där...öhm...högvakten eller va det va xD
Hahaha, ju mer jag skriver ju mer kommer jag på mig själv med att jag faktiskt inte har nån aning om nånting! xD Så nu slutar jag här PUNKT-------------------------> .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0