Kvalet

Wiiiee, nu har kvalfinalerna börjat. Det är ju det här som är kul! Och dom riktiga finalerna...såklart :P Men just det när dom sjunger live (: Fast dom brukar inte va så bra första gången "/ Fast det är klart, dom är ju nervösa :P

Och igår va det killarnas kväll dårå...halva deras kväll xD Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Paul Kim är ju rolig xD Står barfota på scen ;D Sen kommer Ryan upp, också barfota xD Hahaha :P Men tycker Simon va lite dum.. "Ta på dig ett par skor nästa gång. Det är ingen som bryr sig om du är barfota eller inte", men i så fall spelar det väl ingen roll om han är barfota? Eller hur? Det va lite obefogat tycker jag :P

Och så han som sjöng I don't wanna be...vem va det, Chris? Minns inte ;S Han va iaf bra! Eller...versionen va jättebra! Det är som Paula sa, att det blir som en helt ny låt. För visst är den lite uttjatad xD Men han gjorde den jättebra! Sen så hade ju faktiskt Simon lite rätt också tycker jag...att hans röst va lite...aa vad ska man säga, lite vek. I den musiken liksom, kändes som att det gick lite för fort för honom på nåt sätt :P

Sen så va det ju nån som sjöng såå fin falsett (a) Men minns inte vem det va.. Tror det va han efter den ovanståenden här^^ Aa, det va jättefint tycker jag!! (:

Haha, sen måste jag säga också...han som va först ut...mamma bah han ser ju ut som Måns! Liksom...eeh nej! Men hon envisades om det ändå xD Tycker det va lite kul :P

Aou det är så tråkigt att man inte minns dom här knappt! Alltså...nu är dom ju så många också. 12 tjejer och 12 killar.. Sen kännar man inte igen så många låtar heller...knappt nån. :O Och då är det ännu svårare att placera dom ;S Men men...(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0