Hollywoodveckan

Det är det heter, och jag som gått och sagt slutaudition hela tiden xD Tyckte väl att det inte lät rätt :P

Hur som helst...helt sjukt, dubbelt så många tjejer som killar ju...och så ska lika många av varje gå vidare. Tycker det är orättvist! Så kanske nån bra tjej måste åka istället för nån kille som är sämre.. Men men..(;

Så sorgligt att Baylie va tvungen att åka "/ Och Sarah som hade rymt hemifrån för att gå på audition :P Och den där killen som inte heller hade nåt stöd hemifrån. Så dumt, när man fick höra dom prata i telefon, och mamman va jätteglad för att han gått vidare, men typ annars va hon inte stolt över honom. Och när han åkte ut sa hon ingenting. Så tragisk!

Men den krullige killen är kvar, wiiie =D Haha xD Det va så bra, deras gruppsång^^ Diggar för fullt^^ Och så den där indiske med det konstiga namnet ;P Aou, så söt, och hans syster gick inte vidare, så han ville inte fira ;S Men jag hejar på honom iaf ;D

Fast det va dumt, i början när dom sjöng accapella. Då sjöng ett par stycken, sen bestämde dom vilka som skulle bort direkt. Istället för att gallra efter att alla sjungit. Men det är väl iofs svårt att göra så också...men ändå -.-
Och sen, märk väl, så får deras föräldrar och sånt vara där! Helt sjukt, sånt blir man ju nervös över xP Liksom, att det är fler där än dom själva tävlande. Dessutom så är alla dom övriga där i salen när dom sjunger, både accapella och grupp ;P Snacka om tufft! Jag menar...om man jämför med det svenska.. 2004 så sjöng dom inte för andra människor ens i kvalen xP

Nej, nu ska jag sluta mitt inlägg här ;D (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0