Hipp hipp hurra!

Okej okej...det va igår...men hann inte skriva då xD

För det första så fyllde Isac 3 år! Hihi, nu får han leka med leksaker som innehåller smådelar ;D Det är stort det kan jag lova!

Och för det andra så hade jag haft min blogg i precis en månad =D Med det här inlägget har jag skrivit 45 inlägg, skickat 18 bilder, och fått 6 kommentarer...varav en är min egen men...aa...xD Och i skrivande stund har jag haft 622 sidvisningar :P

Det ni...det är mycket som hänt med andra ord. Sen så va vi hos Isac igår också...ätit tårta och bullar och rubbet. Och små minicoocies =9 Lööööv them! Och så spelade jag och Eva Super Mario xD Sen så åkte vi hem, hade lånat Bilar av dom...så kollade på den xD Hehe, den är så bra xD Jao, och idag är dom här. Ska äta tacos =9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0