Fredag 13

Jaa, jag hade gått och tänkt på det i flera dagar, men idag glömde jag bort det xD Hahaha, typiskt mig :P Men jag blev påmind illa kvickt xP Fast det har inte hänt nåt än så länge...hoppas inte att det ska hända nåt heller xD Men vi får väl se :P

Och så är det vääärldens väder idag =D Och jag sitter inne här xD Men ska gå ut strax (a) Lovar!

Känns som att det är massa på tv jag måste se idag, så kanske inte blir så mycket vara-ute-dag ändå ;S Halv 5 är det That '70s show...ett måste :P Kvar över 6 ska Marie Lindberg sjunga på 2:an ;D Sen kl. 8 är det ju Talang 2007, samtidigt är det inför ESC på 1:an -.- Men ska nog se Talang 2007 ändå, det andra går ju att kolla på svt:s web-tv...förhoppningsvis :P Direkt efter är det iaf Hundtricket på 1:an xD
Men imorrn är det minsann inte nånting! :O Helt sjukt jöh!

Jaja, nu ska jag väl inte sitta här längre då :P Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0