Fortsättningen av kvalet

Jaoo, har inte haft tid, ork eller lust att skriva på ett tag nu, så får slå ihop det lite här ;D

Men på slutet av killarnas första kvalfinal blev det ju betydligt bättre, tycker jag^^ Men jag borstade tänderna i en paus och missade när Sanjaya pratade, och missade början av hans låt -.- Han va den stora höjdpunkten jöööh! x@ Men han va bra iaf tycker jag (: Men inte juryn ;S Men liksom, aa, det va fint, kanske inte så entertaning, men fint (:
Sen så han som försökt flera gånger, men aldrig kommit så långt. Aou, minns inte alls vad han heter nu, men han va också riktigt bra!
Haha, och Chris, han med krulliga håret xP Han är rolig :P Han va bra också! Så kul sen när han pratade med Simon, och bah jag vet att jag inte sjunger Tellitubbies-låtar xD Hahaha ;D Sen va det ju en passande låt...I don't wanna be typical, det är han ju inte iaf xD
Sen, sist ut. Och Ryan hade rätt, dom hade sparat det bästa till sist. Phil, han va jättejättebra!! Och liksom...aa...mållös.

Men, man ser ju verkligen vilken klasskillnad (hur många s ska det va egentligen? ;S) det är mellan tjejerna och killarna! Direkt när man ser den första tjejen gå ut på scen och sjunga så är det ju bara...wow ;O
Roligare också med tjejerna...dom sjöng fler låtar man kände igen^^ Men så många va så bra, vet inte vad man ska säga. Jordin va ju iaf helt jättebra!! 17 år liksom, men jättebra!! (så gammal va Darin också när han va med i Idol xD) Fast tyckte Simon va lite för hård där, att hon skulle välja ännu mer utmanande låtar där hon kan sjunga ut. Tyckte hon tog i för kung och fosterland jöh! Iaf speciellt i slutet, men visst, längre fram i tävlingen så kan man väl köra svårare och svårare. Men för att va första låten så va det toppen!
Sen hon som va officiell sångare från början, hon va också helt grym såklart.

Måste också säga att det är helt värdelöst att dom först visar första delen av programmet, sen måste man vänta en vecka på andra delen :O Så när den visas minns man inte första delen xP Skitdumt! xO Men sen ska det ju in ett resultatprogram också...så varannan vecka kommer det bli jämnt, dom andra inte. Stört! xD Iaf.. ;P
Och pga det, så är vi mycket efter hära va! Det är bara 6 kvar nu ju, och i Sverige har vi inte ens kommit igenom första kvalomgången xP Så kan ju säga att ni inte bör kolla på american idol-sidan xP Mycket frustrerande xD Men det är bra att det finns downloads på det dom sjungit, skitkul! Ska se om jag lyckas nån dag framöver^^

Näpp, nu ska jag avsluta mitt überlånga inlägg här ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0