Födelsedagsfest xD

Hehe, jaoo xD Det va igår alltså, 28 :P Hos Ottosson...han fyllde väl egentligen i mitten av april, men då kunde typ ingen komma, så blev visst nu istället xD Kul va det iaf xD Helflummigt, men kul xP

Först så skulle vi (jag, Anna och Madde) få skjuts av Ida och hennes pappa :P Så kom vi där, kom fram en hel kvart innan. Men där på nyhemsparkeringen visste vi inte var han bodde xD Så vi ringde, och så va det visst huset precis framför xD Och där stog han i fönstret och vinkade xD Ganska kul :P Så fick vi komma in och hejåhå. Och vi satte oss i vardagsrummet...väntade på Joel xD Medans vi gjorde det öppnade han våra presenter ;D Han verkade uppskatta min vackra kaktus xD HAHA x'D Seriöst, stackars kaktus xD Jättelånga taggar fick den xP Och alla bah trodde det va en blomma. Mohaha, surpriiiiise liksom xP (a) Hursomhelst...Joel kom inte och Eric gick och ringde^^ Så hade han glömt bort det och skulle komma så fort som möjligt xD Sen strax efter så ringde han igen och liksom typ...försäkrade att han skulle komma...skitkul xD Sen kom han typ kvart i 7 xD

Aa, när han kom satte vi oss och åt tacos och hejåhå. Pratade på om misslyckanden i köket xD Vågade inte säga nåt  (a) Inte för att jag har misslyckats i köket...har ju inte ens försökt att göra nåt i köket så.. xD
Haha, sen va det ju så kul när vi ätit färdigt, och Eric är ju full färd att gå iväg. Och vi bah glor på honom och tycker vi ska plocka undan xD Så han ropar och frågar var hans föräldrar ska äta. Och dom bah ni kan låta det stå. Hahaha x'D Det va skitkul iaf xP
Sen så gick vi iaf ut och körde nåt spel som dom fått nyligen. Typ...Bluffa tror jag det hette :P Men det gick inte ut på att bluffa, skitskumt liksom xD Och jättekrångliga regler, fatta typ inget. Eller...aa...jo...men man va tvungen att kolla reglerna hela tiden xD Det gick iaf i korthet ut på att alla har fem tärningar var, och ska kasta dom..och liksom gömma dom i en liten burk så bara man själv ser dom xP Och så ska man liksom gissa hur många...typ 3:or alla har sammanlagt. Så kunde man syna och grejjer xP OCH JAG VANN!! xD Det va typ helt otippat, för jag hade en tärning kvar, och Madde hade tre. Men fick en stjärna typ alla sista gångerna...så jag vann^^ (a) Så det spelet va kul, HAHA x'D

Jao, sen gick vi in i värmen igen^^ Haha, alla frös liksom...men ingen ville säga nåt, kul liksom när man nyss börjat spela så ska man in igen xD Aa iaf, och så va popcorn, ostbågar, chips och godis framplockat. Jag högg direkt in i ostbågarna xD Haha, inte alls pinsamt xD Men dom va goda (a) Och så skulle vi kolla film. Hälften va helt inne på Speed men jag menar...den verkade ju inte ens rolig. Så det blev en komedi xD Dodgerball tror jag det va, haha xD
 Och så gjorde vi en liten trip in i hans rum xD Stackarn xD Men men, han gick ju in och skulle hämta filmen där och sa att vi fick kolla, så vi gjorde det xD Haha xD Snacka om Melodifestivalnörd liksom xP Skivor, dvd:er...t.o.m böcker xD Hehe, men det är trevligt^^ Så kollade vi på filmen iaf, helt sjuk va den x'P Hahaha xD Efter det satt vi mest och pratade. Pratade MASSA! Ända till 12 typ xD Om typ massa i skolan och grejjer. Kollade i skolkatalogen och allt xP Liksom, alla kände alla, visste massa om alla olika personer och allt. Så där satt man och fattade ingenting xD Blev lite drygt. Dessutom hade jag flummat av mig också xP Sen va det så kul x'D Alla satt liksom och pratade över bordet och det blev värsta pratet. Känder precis som en vuxenmiddag eller nåt xD Skitkul xP

Sen drog vi oss hemåt...blev skitsent liksom xD Stackars Idas pappa. Ville dricka öl, men det fick han inte eftersom vi skulle ha skjuts hem. Mohahaha xD Räknade ut att vi va där en halv dag! :O Om man nu tycker att en dag är 12 timmar xD Annars kan man ju alltid säga 1/4 dygn xP Mycket godis fick man i sig också :O Haha, både godisskålen och ostbågeskålen stog ju precis vid oss så...sånt händer xD Och jättegod dricka. Fanta pineapple (a) Sockerfri va den också xP

Jaja, det va en del av det som hände :P Roligare om man va där än när jag ska återberätta kan jag ju säga xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0