film

Jao, igår och idag va det alltså filmtittande som gällde! ;P

Igår kollade jag på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" på tv4 ;D Typ kl 9. Hha, skitrolig! xD Den handlar om en tjej som jobbar på en modetidning typ...och så ska hon skriva en artikel om hur man inte ska göra :P Så då ska hon praktisera det också.. Samtidigt är det en kille som påstår att han kan få vem som helst, och slår vad med chefen om att om han klarar det så ska hans kompisar få jobb hos honom. Båda får 10 dagar på sig. Så gissa hur det gick xP Dom tog såklart varandra. Tjejen gör allt för att han ska dumpa henne, och vill att han ska göra det också, och killen måste ha kvar henne för att vinna vadet xD Så den va jätterolig kan jag lova! Lite förutsägbar bara...men sånna där romantiska komedier brukar ju va det xP Roligaste va ju när dom skulle gå till terapeuten xD Och sen när han fattar att det va tjejens kompis bara xP Stackarn^^

Och idag kollade jag på "Happy feet" xD Gratisbio...va ju bara tvungen. Bara massa barn och deras föräldrar där, och dom pratade såklart massa, och skrattade åt saker som inte ens va kul :P Så hörde inte så mycket av filmen xD
Den handlar iaf om en liten pingvin, som föddes tondöv xD Istället så steppar den xP Men genom att steppa får man inga pingvinflickor. Och alla bara mobbade honom för det.. Fattade inte mycket.. Men tycker den skulle varit roligare...dom försökte liksom göra den seriös, och det sänkte allt bara ;S Söt film iaf^^ Ingen som jag skulle rekomendera dock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0