Bara för att jag har lust att skriva..

Sitter här och lyssnar på p3 Live Session ;D Sebastian, yeeah! Och Anna Maria Espinosa. Iaf.. Men måste ju gå ner och äta semla...så får gå nu mitt i "/ Tur att det finns att lyssna på efteråt ;D Tack p3! xD
Sen blir det American Idol som väntar bakom hörnet^^
Annars så...jaa...det har varit en lugn dag på påsklovet^^ Jag har sovit, inte gjort så mycket. Gått på Korpen i Viggestorp, kommer gå världens träningsvärk i magen. Hade det redan innan ju xD Puh!
Och så har jag sorterat mina gamla Bamsetidningar xD Kan ju va bra om man hittar nån tidning på nåt antikvariat eller så. Eller...det är väl mest för mamma...men man vet ju aldrig :P
Och nu har jag precis gjort en påskbild som jag måste skicka runt. Hade helt glömt bort det :O Va nära att det inte blev nån alls...fyfy på mig! xD

Men men...nu snackar jag bara en massa svammelblajja, så jag ska nog gå och ta en tugga i min semla =D

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0