Back to school

Idag va ju första dagen efter lovet då.. Det va med blandade känslor, konstigt nog xD Men sista dagen på lovet är ju alltid sådär jobbig. Man vet att imorrn börjar man igen, och så blir man bah neeeej. Och vill ingenting xD och allt är bara tråkigt :P Men sen när man väl är där så är det helt okej..
Det va som vi pratade om häromdan, morsan och syrran, att det är just att åka dit som är tråkigt. Men sen flyter det liksom mest på.

Men jag har brännsår och träningsvärk i armarna -.- Vi gör dom mest konstiga sakerna på gympan :P
Och imorrn har jag bara kultur vad jag har fattat det xD Gött^^ Tror vi ska prata om musik :P
Men nu ska jag dra mig till sängen, åååh min säng =D Jag lovar, den är helt preciiis laaagom mjuk *drömmer mig bort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0