Åska och trafik ;D

Hihii, årets första åska igår då =D Så mysigt! Aou! =D Men såg bara en blixt, och hörde två. Alldeles för lite! Och jag kan ju inte ha missat precis... inne är jag inte i tv:n xD Sen började det ju hagla också. Världens väder! Men det slutade fort.

Sen har jag kommit på också, att dom har ju stängt av skutenbron nu ;D Iofs va det i måndags men...aa..:P Så när jag cyklade till skolan då så va det helt trafikerat. Seriöst, fick värsta storstadsvibbarna xD Ganska kul^^ Men sen så har jag börjat senare, så har inte känt av det där så mycket egentligen :P

Ja, det va det från mig idag xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde skaffa bilddagbok

2007-04-20 @ 22:29:05
Postat av: Jag

Jo, jaa, det blir ju lite färggladare och finare med bilder. Vet inte varför jag aldrig lägger in bilder ;S

2007-04-21 @ 02:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0